söndag 5 december 2010


Måndag imorgon, längtar INTE. Tillbaka till stressen och slitet, inte direkt nice. Hatar verkligen mitt jobb kan jag lova er alla. Hatet har verkligen spridit sig inom mig o Madde det sista på den punkten...

Helgen var nice. Har inte tänkt på jobbet en enda gång, har haft fullt upp.. I fredags var vi ute och åt, mina roommates och fint besök från Borås! och igår var det fest med kaos (så kallat). Kaos blev det ju iofs på ett eller annat plan, snö och kyla överallt och fullt med sjuka människor inne på Nicole and Son. Jävlar vilket ställe, det kommer bli värt att komma tillbaka till asså. Kubba hem i minusgrader klockan 3 på natten är ju också rätt kul faktiskt. Alltid kul att frysa till is sådär på nätterna.

Tyvärr är det Frida som har bildena sen i helgen så dom kommr väl inte komma upp än på några veckor. Bara för o ha nåt så kan jag sprida julstämning med bild på vår fina julgran <3<3<3<3

Inga kommentarer: