tisdag 7 december 2010

Gillar verkligen en video på aftonbladet.se som handlar om hur chefer osv peppar sina säljare. En filmsnutt visas och sen sitter några och diskuterar det dom sett på filmen. Det fula är att det som visas på den här filmen är fan INGENTING jämfört med hur det gick till på mitt säljjobb häri norge, det första jobbet jag hade här. Liksom seriöst. Vad fan pågick där egentligen? Här är några exmpel på vad som kunde hända om man inte sålde som man så kallat skulle:

- en gång fick vi gå ut på gatan och göra armhävningar. mitt på gatan liksom.
- en annan gång blev vi sparkade i röven, och då menar jag verkligen sparkade.
- en gång fick mina kollegor äta massa jävla skitkarameller så mkt så att en spydde
- en gång fick vi gå ut i kylan och gapa som jävla idioter. iofs ganska fint.'

Aa, så det jag vill säga är bara; vad fan lipar som över i den jävla videon. Pussys :D

Här är länken: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schulmanshow/article8218218.ab?start=1523

Inga kommentarer: