tisdag 28 december 2010

Du heter: Elin Marlene Andersson

Smeknamn: Elinkje

Låt du sörjer till när du är ledsen: The funeral :(

Beroende av: mina fina vänner

Vad tror folk om dig? Att jag förstör allas kvällar.

Vad får du oftast komplimanger för? ehm

Vad säger du för att imponera på någon? tjatja bilnörd her

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? kan vi ses kvart över istället?

Var bor du? Oslo/Borås

Trivs du där? Ja och ja ibland

Äger du några Converse? haha ett antal

Sprit, cider, vin eller öl? cider

Brukar du bli för full? Självklart

Vad har du för mobiloperatör? Telia tror jag

Är du allergisk mot något? absolut ingenting

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer

Vem ringde du senast? tr0r det va frida

Vad sa den du senast pratade med i telefon? att jag inte skulle glömma O.C

Antal timmar sömn i natt: typ 10 kanske

Sov du ensam? är aldrig ensam

Brukar du komma i tid? självklart

När mår du bra? när livet flyter på

När mår du mindre bra? när jag skådar människor ut det "gamla livet"

Hur känner du dig nu? lite sliten av nån anledning

När blev du fotad senast? typ fredags kanske

Vanligaste färg på dina kläder? svart och rött, jobbkläderna :( fan

Vad tycker du om fötter? har väl inget emot dom

Vad saknar du? allt för mkt

Hade du en bra kväll igår? ja, glodde O.C, det va kul :D:D:D

Favoritdryck på morgonen? Te eller kaffe

Rakar du benen? när jag orkar

När brukar du oftast gå och lägga dig? Vardagar: typ nio :S helger: beror på

Är du blyg? när jag inte orkar va social

Sysslar du med någon idrott? nei men tränar

Vill du hellre ha mejl än brev? ja brev kommer ändå inte fram tYdligen

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? När jag känner mig positiv till kärlek

Har du spytt offentligt? vet ej men antar

Är du nöjd med ditt liv? Generellt sett inte

Är du bortskämd? VEKLIGEN inte, här blir inget serverat

Vad gör du i morgon? ska äta mat med mamma, kicki, madde

Vad är det värsta du vet? när man förstör för sig själv

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur lång tid det gått sedan lön men kanske i genomsnitt 1500-2000

Vad längtar du till? skatteåterbäring, semesterersättning, den dagen vi åker ut på våran resa

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!

Vad är det finaste du fått? dator äre nog

En speciell dag du minns? Ja, 4e januari 2010

Hur gammal är du? 20 år omg gammal nu jue

Du samlar på? vidrigheter

Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, försöker istället komma på hur jag ska ta bort ledsamheten

Gillar du golf? ne

Vilken tid gick du upp idag? 09.20

Har du sovit i din egen säng inatt? Ja

Har du strumpor på dig nu? Jadå

Är det okej att gråta? verkligen inte

När grät du senast? när jag var arg

Vad skulle du göra om du vann en miljon? nåt konstruktivt, typ plugga på bästa stället och gett bort massa saker till dom som behöver dom

Bär du glasögon eller linser? ney

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? eh ja?..

När går du upp ur sängen en helgmorgon? vardagar: 05.45, helger: vettefan

Har du piercing? ne

Vill du gifta dig? asså jag tror inte på äktenskap men samtidigt vill jag bära klänningen...

Vill du ha barn? Ja

Solar du ofta? närjag har tid, typ en gång i månaden

Är du bra på att laga mat? lagar aldrig mat

Är du flygrädd? Nej onödigt o slösa energi

Vad dricker du helst när du är törstig? vatten

Vilken är din favoritglass? orkar inte lägga pengar på sånt

Tror du på ett liv efter döden? man kan ju hoppas iaf

Tycker du om sushi? sådär

Vad äter du helst när du ser på film? GODIS <3

Bor dina föräldrar tillsammans? hehe ne

Har du tandläkarskräck? Nesch

Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällen <3 lever för alla kvällar

Vilken ögonfärg har du? grå-grön

Har du någon gång gråtit dig till sömns? säkert

Biter du på naglarna? nej har slutat <3

Hur ofta tränar/motionerar du? vill helst göra det typ 4 ggr men brukar bli 2-3

Senaste låt du hörde? Pokerkväll i Vårby Gård

Senaste film du såg? Alexander. Men serie: O.C <3

Okej där var det slut! Dags att åka till knalleland nu...

Inga kommentarer: