torsdag 15 juli 2010

Vart ska man börja den här gången då? Fick min lön idag och den är redan borta. Det känns helt underbart bra faktiskt! FAST NE. Men depositionen var nödvändig och ett sätt att spara. Det är så man får tänka. Att man kommer få leva som en fattiglapp flera månader nu är ngt som är helt okej!

Ångesten över pengar är något som har börjat komma mer och mer. Det är ju ganska uppenbart för oss alla. Vi är ju tre stycken om den här skiten, och jag tror att vi alla känner samma ångest. Rolig är den ju inte. Man vet att nåt inte står rätt till när man sitter och kollar på film och folk runt omkringen, inkluderat sig själv, plötsligt utropar diverse svordomar. Från ingenstans liksom. Ibland undrar man vad det är för sits man själv satt sig i.

För övrigt så var vi på Oslo Live igår, första dagen av två för oss. Jag och min rödhåriga vän. In Flames var hur bra som helst, kan inte fatta att man väntat i typ 5 år med att se dom. Imorgon blir det Johnossi och KENT dessutom, kommer bli det bästa ever <3

Fast först ska man till NAV och se om man kan suga ut lite pengar ur samhället. Känner på mig att detta kan ge någon form av dålig payback i framtiden så vi får väl se lite!

Dags att ta sig samman. Sen får vi hoppas att sängen håller, märkte att ena benet var lite skevt. Vi ber alla till Gud om att den inte brakar ihop inatt.

Sätter på lite Broder Daniel i denna emo-tillvaro.

Inga kommentarer: