fredag 9 juli 2010

Min sista arbetsdag.. på ett tag. På några veckor i alla fall, om jag inte får tummen ur och skaffar mig ett "extrajobb". Men om man tänker efter har jag inte träffat min familj riktigt ordentligt på ett jävla tag heller, så det kanske är rätt prioriterat.

Madde har ju också ferie nu så vi har planerat en jävla massa saker vi ska göra.. Man antar att inte allt kommer bli av men i alla fall, här är en liten lista:

1. Fira min 20 årsdag
2. Åka till Varberg en eller flera gånger över dagen
3. Åka till Gränna och Visingsö
4. Rida islandshäst med min mor
5. Äta mat med mamma och Kicki
6. Gå på Eclipse på bio
7. Åka ut till Almenäs och massa random sjöar

Och eeeeeeeeeeee ja så är det säkert massa annat också som jag bara glömt bort. Sen får man inte glömma Oslo Live heller, liksom hur länge har man inte väntat på att få se tex. In Flames live?

Känner på mig att detta kan bli nåt riktigt bra assåååe

Inga kommentarer: