måndag 12 juli 2010


Känns som om det är rätt värt nu för tiden. Alltså det mesta. Är väl förmodligen för att jag sitter här i en värd lägenhet, i ett värt rum med värd musik. Det vill säga Melissa Horn - Långa nätter just för tillfället.

Är för övrigt grymt sugen på att se Lars Winnerbäck och Melissa Horn på Operataket den 21 augusti. Hade ingen aning om att Melissa Horn skulle spela med Winnerbäck, men det är ju bara ett plus liksom. Frågan är bara vem man ska gå med och så vidare, känner ju inte direkt att det är nån idé att gå själv.

Jag gillar verkligen dessutom att jag ska upp till Oslo nu i veckan för att se några av dom bästa artisterna. Och i höst kommer Volbeat också. Vet att jag tjötat om detta i ett antal inlägg, men va fan liksom. Det är VÄÄÄÄRT!

Fyllde ju 20 år igår också, oki nu är jag vuxen eller vad. Mår typ illa vid tanken på att jag är halvvägs till 40 nu, men vad fan ska man göra. Tiden har tydligen sin gång, snart har man fan barn och hela skiten, stackars barn. 2 år sen man blev 18...

Snart ska jag och Madde åka till nån sjö och sola. En av våra punkter på listan är snart avklarade, nöjd! Fan vad nöjd jag är nu för tiden, det är en aning skrämmande men det är förhoppningsvis ett bra tecken.. på något.

Inga kommentarer: