torsdag 10 december 2009

Okej, Madde har sovit här tre nätter i rad nu. Frida joinade oss sista natten också. Jag fick dela säng med henne, det vill säga att jag fick ligga o lyssna på hennes cp ljud en hel natt. Men det var en trevlig kväll med massa diskussion (dödsstraff och liknande)+ Sagan om ringen. Så man ska väl inte klaga!

Imorgon kommer en soffa anlända till mitt rum från Ikea. Sedan ska jag ut och gå med mina vänner och sen blir det även spinning fram emot kvällen. Det som är bra med att inte jobba är att man får tid för att faktiskt träna och vara allmänt nyttig. Det har ju aldrig hänt i mitt liv innan liksom.

Förövrigt har mina naglar blivit jävligt långa. Men palla klippa eller fila liksom. Det är svåra grejer nu för tiden kan jag lova. Svåra beslut verkligen...
Ska sova snart. Hittade ingen rolig bild till inlägget. He

Inga kommentarer: