onsdag 16 december 2009

Man blir alltid lika lycklig när man kollar på kontot och inser att man har mer pengar än vad man trodde! I det här fallet var det hela 500 kr mer. Så jag var glad. Sitter och lyssnar på IYAZ - Replay nu gång på gång bara för det. Fan vad jag hatade den låten i början men nu är den rätt bra ;)

Jobbade idag och igår med. Blir fan inte mkt pengar bara av att jobba två dagar på en hel månad men det är ju bättre än inget. Jag ska ju ha råd att betala två hyror i Norge i januari sååå hehehehe, jag vet inte hur detta ska gå men det går bra säger vi. Låt oss förtränga detta problem ännu en gång.

Ska träna med Jennifer imorgon (om hon orkar upp ur sängen, och det gör hon för jag ska ringa henne halv tio. Det är inte så tidigt med tanke på att jag gick upp 6 idag gumz!). Sen ska jag baka pepparkakor och knäck med Madde, mysigt. Hoppas mamma har glögg hemma så vi kan dricka lite i sann julanda. Julstämningen har sänkt sig här i Borås, är nog på grund av snön... Men frågan är: vad ska man köpa till folk i julklapp? SVÅRT!

Har inte träffat Frida på aslänge. Inte sen i lördags. Är ledsen nu :(

Inga kommentarer: