tisdag 1 december 2009


New Moon var skitbra igår. Den rekommenderas starkt. Hela "Twilight"grejen rekommenderas faktiskt starkt, hela storyn är grym men böckerna är bäst. Så läs dom. Mycket mer värt att läsa böckerna än att bara se filmerna kan jag ju säga! Höjdpunkten i filmen var ju rätt uppenbar, alla tjejer i publiken drog efter andan. "Detta måste jag bara se" tänkte jag, och så lutade jag mig framåt och skådade mina 4 vänner med största leendet på läpparna och såg helt förtrollade ut. Men vem var inte.
På vägen hem var det dock inte lika roligt, vi blev förföljda i bilen av någon. Det var seriöst skitläskigt, vi försökte bli av med honom och åkte upp på smågator. När vi blinkade vänster blinkade han också vänster. Bara för det svängde vi helt plötsligt höger - då gjorde han det med. Vi fick panik, jag satt och skrek och frida slängde sig överallt i bilen och låste alla dörrar. SHIT säger jag! Efter allt som hänt i brämhult / på hässleholmen känner man sig fan inte trygg asså.

Kan någon säga mig varför min entertangent slutat fungera här? Mycket, mycket irriterande.

Ska rida sedan ikväll. Kan ju bli sköj.

Inga kommentarer: