fredag 11 december 2009

Okej, dricker té och äter clementin. Men clementinen smakar beskt. Betyder det att den är besprutad och farlig att äta? Var det dumt att jag åt upp den nu? Ja vad fan vet man liksom.


Igår var vi på Bränneriet vilket faktiskt var ganska trevligt. En hel del folk, ganska många som man kände. Billiga cider är båda bra och dåligt, det beror verkligen på hur man ser det. Umgicks med trevligt folk så jag är väl nöjd. Sen sov Jennifer här också och hon skrattade i sömnen vilket var jävligt roligt. Och så sa hon "MEN TYST" en gång också, så då jag sa "hokki".

Ikväll är det idolfinal, vilket jag skiter i totalt. Alltså vem fan bryr sig rent ut sagt. Erik är ju klart bäst och han kommer bli ngt vare sig han vinner idol eller inte så skit samma. Jag hade hellre gått och kollat på Nasty Guns eller Soapy Sam ikväll men sånt är livet! :(

Inga kommentarer: