lördag 12 december 2009

Jag gillar att vi drog en riktigt fin bandrunda igår. Först var det Soapy Sam på Scandic där, det var sjukt bra. Riktigt svängig musik som min pappa beskrev det, men han hade rätt! Sen fick vi skynda oss fort som fan ut till Viskafors för att komma till Jönssonligan (raggar/rockar/dräggstället nummer ETT) bara för att Gustav sa att dom började spela nio. Men tro fan att dom inte gjorde det, utan dom började vid elva så vi fick fint sitta där och hålla folk sällskap, men inte mig emot ;) Så vi såg då alltså även Nasty Guns och Bad Seduction och dom var grymma. Fint.

Efter att jag kört hem mina vänner och min drägg-brorsa sen vid ett somnade jag med ett förjävla tjut i öronen. Men vad gör det, för det är borta idag :D

Ska ut till Jennifer sedan, sen kanske nån annanstans och sen ut.

Det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden
tysta alla nätverk, stoppa trafiken
en stilla bön om lugn igen
att kunna ta besvikelsen

Gillar verkligen att Kent kommer till Hultsfred nästa år. Om man kanske skulle ta och åka?

Inga kommentarer: