tisdag 27 oktober 2009

Fasiken, ridlektionen var rolig idag. Hade en vikarie som hette Malin och vi tränade lydnad. Hur som helst så skulle ridlektionen kunna kallas "Nattos röv svävar fritt 40 cm över Odiles sadel över hindret", eller "Elin och Tarzan hoppar oxer när det från början var ett kryss med en markbom framför". Det var hur som helst fint.

Jag gillar verkligen att köra bil ensam. Kom på det idag när jag körde till ridningen och lyssnade på musik. Jag lyssnar fortfarande väldigt mycket på Alanyalåtarna, typ "I'm in miami bitch" och "That's my name". Jag tror det måste hänt nåt väldigt bra när de här låtarna kom på Bellman i Alanya. Får en bra känsla när jag lyssnar på dem. Har ett svagt minne av att jag står på en bar... eller något. Nåt bra hände i alla fall när de här låtarna spelades -men fråga mig inte vad.

Vidrigaste bilden på mig och Muaatez (pallar inte bry om att den är vidrig nu). På Bellman. Bellman har ju inget tak så vinden hade man i håret med! Haha. Hur som helt får jag upp ett trevligt minne när jag ser den här bilden; jag och Muaatez är på baren (av nån anledning, sa väl att man fick sprit om man gick upp eller nåt). Vi ser Fredrik nedanför oss och försöker få upp honom, vi tar tag i varsin arm och drar. Nåt går snett och Fredrik faller bakåt, in i några turkar och ned på golvet. Jag och Muaatez kollar på varandra, skrattar och skiter i allt.

Hahaha

Inga kommentarer: