onsdag 14 oktober 2009

Chilldag idag. Var ju iofs inte så chill att vakna ca 7.23 av att Madde ringer, men det var ändå fint att jobba idag. Det är rofyllt på nåt sätt att bara stå där och paketera kuvert, jag må vara cp i huvet men men ^^ Det är därför man kombinerar chilldag och jobbdag, nåt jag inte trodde var möjligt.

Kollade på The Holiday innan, grymt bra film faktiskt. Man vill liksom leva deras liv. Som jag sa: "jag vill och leva det livet med barn och värsta mannen". Det lät verkligen inte bra, värsta mannen liksom, wtf? Är nog grymt mkt fjortis ändå (:

Ska se om jag får på mig klänningen som anlände hit idag i en fin Nellypåse. Hade fan inte förvånat mig om den är för liten eller ngt.

Ska ta bilen till jobbet imorgon, hoppas jag hittar. Vuxenpoäng eller vad?

Inga kommentarer: