söndag 19 juli 2009

Omg och 2fm

Har vart rätt trött idag men börjar bli piggare nu faktiskt. Jag lever väl på överskottsenergi antar jag. Hade ju inte heller förvånat mig om jag levde på lånad tid eller ngt men sånt är livet.

Börjar på den nya avdelningen imorgon. Känns mycket bättre nu än innan, jag har i princip slutat oroa mig. För vad fan är det bra för egentligen? Som buddhister säger: Om problemet går att lösa - varför oroa sig? Och om problemet inte går att lösa - varför oroa sig?

Dagens sanna ord!

Var dessutom hos Madde ett tag efter jobbet. Trevvlie! Vi diskuterade trevliga saker. Vi kom in på Kalmar. När vi åkte dit och kollade på elfsborg förra året. Det är fan i klass med studenten! Så roligt var det ;) Hoppas på nåt liknande snart, eller nåt som är lika roligt i alla fall. Ingen bortaresa ;)

Inga kommentarer: