fredag 10 juli 2009

Blått öga, svarta tankar


Idag har jag jobbat 9 timmar. Eller jag skulle gjort det, men jag fick gå ca 45 minuter tidigare. Jag tog iofs ingen rast heller. Mina ögon svider av trötthet och jag åt ingen lunch. Det är inte lätt här i livet ska jag be att få tala om. Speciellt inte när man börjar 07.00 imorgon när det dessutom är ens födelsedag då. ;)

Idag har jag verkligen anledning att säga att jag ser rutten ut som ni förstår. Det finns så mycket som man borde göra, till exempel söka nytt jobb. Planera inför morgondagen är också ett alternativ, faktiskt ett trevligt sådant! Men finns orken? Som pricken över i:et borde jag duscha också. Men jag har inte tid för att oroa mig för och bry mig om saker hela tiden, jag är liksom inte Gud. Livet är hårt :(

Inga kommentarer: