måndag 13 juli 2009

Frågetecken

Vad är det för fel på vissa människor?
Jag bara undrar.

När Madde sa igår att hon skulle köpa en klänning på Nelly blev jag också jädrigt sugen. Eftersom mormor var här innan och gav mig min födelsedagspresent, i form av pengar, tänkte jag att jag faktiskt också har råd att köpa något. Det blev denna. Har kollat in den ett tag så nu var det dags ;)

Det kom jävligt trevliga nyheter idag också :D jag ska antagligen rida i Maddes grupp till hösten. Inte hela tiden, men jag och en annan tjej ska dela på platsen. Fatta nice. Sen ska jag ju rida på tisdagar också, men det är ju roligt att rida i samma grupp som Madde.

2 kommentarer:

MäDi sa...

vilken nice klänning :D haha jag vill köpa MEEER, man blir typ beronde :S inte bra :(

Elin sa...

eller hur! man märker verkligen det, man blir beroende. jag var nära att köpa en annan klänning smatidigt också men jag tog mig samman och sket i det :(