söndag 12 juli 2009

Nu händer det igen

Idag har jag spenderat dagen med Madde och Sara. Vi kollade på matchen, som elfsborg faktiskt förlorade. Ett tag i slutet trodde jag inte att dom skulle göra det, men men. Najs att träffa lite trevligt folk iaf :) Vi diskuterade gårdagen, och den var faktiskt jädrigt bra. Eftersom jag inte gick in på detaljerna i förra inlägget kan jag berätta nu att jag fick sjukt fina presenter igår. Ett presentkort på 1000 kr på Väsklagret (från pappa), ett par skitsnygga skor från Bianco, ett par örhängen, armband och ett läppglans :) Jag har verkligen dom sötaste vännerna.

Efter att ha överraskats med tårta hos Madde så var det förfest hos henne. Efter detta var det Trägårn och Swing som gällde, och det var sjukt mycket folk. Skitkul verkligen. Bland annat träffade vi ett gäng killar från Litauen på Trägårn och när de skulle hänga med oss till Swing (efter att ha konverserat på jävlig dålig engelska) kom det fram att en av dem var 92:a. Så kan det gå. Sen var det ett antal äckliga på Trägårn också men sånt är livet. Efterhängsna jävlar is the shit..

Kvällen slutade hur som helst på ett jäkligt bra sätt, på det bästa sättet fakiskt. En lyckad födelsedag helt enkelt ;) Tack för allt alla.

Ibland har man tur ibland har man otur, lev med det.
eller varför inte
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel... SKIT I DET!
Bilder från gårdagen:

Inga kommentarer: