lördag 4 juli 2009

Öhh hååååååm

Fint att jobba 12-21 en lördag! AJJEMEN! :) Det gick ganska fort iofs, så det var ingen större fara.

Det som däremot är en större fara är torsdagen. Alltså hur ska man säga, hur kan man förklara att 1000 kr gick åt på sprit inne på Swing liksom. Fast det kan dock förklara hur det kan komma sig att man är spiknykter när man går in, och inte ens minns hemvägen sen klockan 2 på natten. Hur kommer det sig att det alltid slutar åt helvete när jag och Madde Larsson går till Swing? Iofs var Madde F med till en början, det var väl pga hon gick som det gick åt helvete. Sist slutade det med edarem och halvätna mackor i mitt rum (som jag hittade några dagar senare) och i torsdags slutade det med pankheten :( Låt oss inte spendera en kväll där ensamma igen.

Natten spenderades sedan hos A och de senaste dagarna har väl även de spenderats med honom. Madde och Madde och Sara är uppe i Fiskebäckskil nu, hoppas dom har det trevligt. Lite synd att jag inte kunde hänga med, men jag har det ju som ni förstår rätt bra här hemma med ;)

Meningslös bild, men måste pryda inlägget med nåt!

1 kommentar:

Zerri sa...

Väldigt fager bild på er alla.. Till och med Sara lyckades.