måndag 16 mars 2009

Vilken dag

Dagen började fint klockan 4.55. Jag var fan inte nöjd asså, men jag var ju tvungen. Jag gick upp till körskolan och färdades sedan till Jönköping, där halkkörningen var. Det var inte direkt kul, men inte heller tråkigt. Det var lärorikt dock.

Jag har ganska mycket att plugga på nu, men jag känner inte för att börja. Jag har ingen ork i kroppen trots 2 koppar kaffe!

Förövrigt är jag jävligt trött på att jag tillåter mig själv att slösa energi på folk. Jag är så trött på att hela tiden bry mig om folk som ändå inte ger mig något tillbaka, vad är det för mening? Tyvärr kan man inte bestämma vem/vad man ska bry sig om och det är väl kanske lika bra, för om man kunde det hade det fan inte funnits många jag brytt mig om här i världen! Fast det kanske finns en anledning till att man fäster sig vid folk. Vad fan vet jag.

Jag är så trött på att allt är mitt fel hela tiden. Aja, jag tänker inte anstränga mig för att hindra nån från att agera fittan, jag får själv agera likadan istället!

Inga kommentarer: