onsdag 11 mars 2009

Jadu

Som ni säkert alla vet, finns det mycket som jag inte gillar med livet. Idag har jag dock kommit fram till en sak jag faktiskt helt ärligt kan säga att jag verkligen gillar med livet, och det är att det faktiskt, hur omöjligt det än verkar i vissa lägen, kan hända jävligt roliga och överraskande saker. Från verkligen ingenstans liksom. Och då känner man att man faktiskt fortfarande har förhoppningar på livet. Att man faktiskt har en anledning till att hoppas på att det kan bli bra nån dag.

Efter att ha uträttat en del ärenden idag, kom jag inhaltandes här för nån timme sedan. Jag kan ju inte riktigt gå som en normal människa. Jag har en sån jävla träningsvärk att det är sinnes. Jag kan typ inte ens sträcka ut mitt vänstra ben. FY DÅ!

Skoj dag idag, som ni kanske förstår. Jag och Madde hade vår idrottslektion idag, så jävla gött att ha det ur världen. Skickade även in lite av rapporten på projektarbetet till Roger så han kan ge oss lite "feedback". He. Sedan började vi med Filosofi B idag också. Kul. ELLER NÅT! :)

Jag återkommer sannerligen

Inga kommentarer: