tisdag 10 mars 2009

Du är äcklig...

Varför i hela fridens namn hör jag Maria Jarenheims röst i min hjärna? Varför säger denna röst:"Du är äcklig...!"?! Ja detta är ett stort frågetecken. Kan vara bland de största och mest relevanta frågetecken idag.

Jag satt just och funderade på gamla planer som inte blev av. Typ som när jag och Lisa (och kanske nån mer) skulle klä ut oss till feta och..... gå bärsärkar gång? Eller när vi skulle måla en viss byggnad till en annan färg? HE asså planerna är egentligen så geniala att man bör utföra dom. Helt seriöst, eller iaf plan 2.

Dagen har vart mkt intressant faktiskt. Studiesituationen är fan katafuckingstrof men jag antar att det är sånt man får stå ut med när man heter Elin Andersson. Har iaf fått lite uträttat :D och en trevlig lunch med Fez och Madde tackar man ju icke nej till.

Snart ska jag läsa en av de bästa böcker som nånsin skrivits, Georgia Nicholsons dagbok: Jag och mina killmagneter fantastico. Alltså om man vill skratta ska man läsa den.

Inga kommentarer: