söndag 1 mars 2009

All I wanna do is do you right

Jag har som bekant jobbat idag. Det var en helt okej dag med Cilia och Kicki. Även Madde åkte med oss när vi 06.45 begav oss till ridhuset, eftersom hon skulle tävla. Jävlar vad hon rider Limousine bra asså, synd att hon var lite spänd osv. Det är ju en vanesak. Jag tyckte hon var jävligt fin iaf.

Såå nu är jag hemma igen. Idag var det faktiskt första gången på jävligt länge man fick kritik för att man gjort något fel, jag är fan imponerad över att vissa idioter inte klagar på saker man gör "fel" mer än vad de gör. De som älskar att klanka ned på andra, hur står de ut med att hålla käft ibland? Ja, idag gick det ju iaf för långt och jag gjorde verkligen ett sååå stort livshotande misstag (råkade hälla i typ 5 havrekorn som fastnade i skopans botten, när hästen skulle ha krafft), och idioten kunde inte hålla käft. Men jag fattar att det inte kan va lätt att vara så idiotisk som du.

Snart ska jag duscha, sedan hämtar Madde upp mig och vi ska dra till Mudda. Det ska bli kul att umgås lite med henne och se hur hon hade det igår med mera ;)

Puss snögging

Inga kommentarer: