tisdag 9 september 2008

Top fucking model

Snart ska jag äta hoppas jag. Sen ska jag se top model 10 som börjar på tv3 ikväll klockan 8 <3 Detta har varit inskrivet i min kalender länge nu, hahha. Det är faktiskt ett bra tidsfördriv, plus att jag inte har nån läxa eller uppgift som jag orkar bry mig om nu :D

Idag vaknade jag hos Linus typ 15 minuter senare än jag tänkt, så det blev stress. Sen hade jag matte (HERREGUD, skona mig), filosofi, 3 h rast (vi ville äta på Max, men eftersom man inte har pengar nu för tiden pga kortets oacceptabla cpfasoner gick det inte), och sen historia. Fan vad gött att bli av med den där uppsatsen. Gillar inte Kinas flodkulturer.. Eller vad det nu var, nåt sånt iaf.

Sen gick ju ridningen lagom bra idag. Vi kortade lädrena typ 4 hål och red en liten bana i lätt sits, det var jobbigt, lika bra att förbereda sig på träningsvärk :S fyfasaaaan! Men det var nog bra för oss hehhe.

Igår på den "icke-lediga dagen" var jag och Linus och åt i stan. Hade sovit hos honom nämligen. Då var jag på banken och fixade mitt kort, får ett nytt om några dagar, TUR!
Madde klarade teoriprovet igår också :D:D Duktiga flekkan. KUL, snart har hon säkert körkortet klart också, hoppas det går bra på uppkörningen. Då slipper vi gå genom hässleholmen till Netto-äcklet :D Då tar vi bilen, hahahah ;)

Så nu ska jag skriva till Lisa på msn hejdå

Inga kommentarer: