tisdag 16 september 2008

Mädi 19.5

Jävlar. Om ett halvår blir Madde 20. Vi håller på att bli stora nu allihop :S Det känns lite skrämmande faktiskt. Vill inte gå ur gymnasiet, vill inte bli vuxen :( Tragiskt.

Aja, en annan anledning till att Madde får äran att pryda min rubrik är att hon tog KÖRKORT i måndags :D:D:D Fyyfan vad underbart för henne :D och kanske för oss andra också, vem vet! Nu är det alltså två som har körkort i vårt "MK"-gäng så att säga. Grattis Madde, och Lisa också om jag inte sagt det innan^ hehehe slampan<3

Idag red jag, Tarzan som vanligt, han var satans pigg. Madde kom och kollade, sen körde hon mig hem också, det var chell (chill)! ;)

Imorn ska jag göra en speciell grej. Jag ska på Elfsborgmatch, dom möter Malmö och grajjer. Det kan ju bli en intressant upplevelse, att gå dit med Linus. Jädrans intressant alltså, men man får vara beredd att det inte bara kan föra positiva saker med sig om man säger såå ^^

Aja, idol var iaf intressant ikväll.

Det är ett tröttsamt liv man lever.

Inga kommentarer: