fredag 5 september 2008

So weak today

Filosofiprov. Jag säger inget mer. Hjärnan agerar mos nu. LÄXFÖFHÖR.... okej. Det var fan ett prov. För jag ansträngde min hjärna, och då är det liksom prov. UH tur att jag inte tog det FÖR seriöst ändå.

Nu har jag kommit hem, efter en trevlig liten stadstur med Fez. Eller trevlig och trevlig, mitt bankkort hat slutat funka så jag kunde inte köpa nån foundation och hur fan ska jag överleva utan det i helgen, hur tänkte kortet när det slutade funka just nu? SKILLAT så att säga. Så inget inköp blev det, ingen foundation och ingen ögonskugga. Dock köpte jag två tröjor på Gina för jag hade ett presentkort.

Om typ en timma ska jag till Fez. (Fez = Jennifer, så nu har vi det uträttat för er som inte fattar. Typ tror att det är en hatt eller nåt.) Så jag måste göra mig iordning snart, horfoundation :( Men men. Och imorn är det jobba halvdag som gäller.

Inga kommentarer: