tisdag 23 september 2008

Cpdagen

Idag har det varit en dålig dag. Den började med att jag vaknade, vilket inte brukar vara ett bra tecken, sen var man tvungen att ta fittbussen som går 07.28. Mattelektionen var årets ruttnaste. På filosofin såg vi på en sorglig film :( Gick till Linus sen. Var jävligt osocial hela dagen i skolan idag. Så att ja.

Hemma hos Linus åt jag mat, sen gick jag tillbaka och hade historia fast jag inte hade planerat det. Var nämligen jävligt trött på äckelskolan, men iaf. Mådde inte så bra heller. Så ingen ridning blev det heller, och nu sitter man här med en huvudärk som bara blivit värre och värre under fittdagens lopp.

HIAHIIHAHIIH jag är så glad och livet är så underbart!
Bättre kommer det ju bli också!!!!!! NOT

1 kommentar:

mia sa...

"Den började med att jag vaknade, vilket inte brukar vara ett bra tecken"

HAHAHA fyfan vad jag älskar din krassa livssyn! :D