torsdag 25 september 2008

Like a lady

En sån underbar dag. Har varit underbart pigg och glad hela dagen, tvärtemot vad jag faktiskt borde varit med tanke på att jag somnade runt två inatt. Funderade seriöst imorse på att strunta i historian och sova typ 3 timmar längre istället, det var ett mycket bra och moget beslut av mig att överge tanken och gå till skolan istället.

Det var god mat, människor var roliga och jag var konstigt hyperaktiv. Det var en rolig dag kort sagt, intressant med mera. Varför är inte alla dagar som denna? Inte ens tanken på att gå upp imorgon och ta 7.28 äckelbussen är hemsk just nu.

Värst vad förvånad jag är över att ha en bra dag. Jag är bara på bra humör just nu och för en gångs skull känner jag för att skriva om hur bra allt är, ovanligt eller?! Hahaha.

Imorn är det after work med fölk som gäller. Eller after work och work, men ni förstår ju själva grejen :D Detaljer! På lördag är det antagligen seriekväll med Madde och Sara, om jag får vara med dom. Fast nu är jag faktiskt så fräck att jag räknar med det. På söndag är det Kalmar :D Visst är livet underbart? Ser verkligen fram emot detta.

PEPP PEPP på London. Ska vi inte boka snart, vad sägs om lördag tjajjer? Fan vad jag är pepp nu alltså. Jag vill bortbortbort, några dagar iaf. MED ER FÖR VI SKA HA KUL.

London.

(Vad som mer finns i England.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är mållös.

Anonym sa...

första riktigt positiva inlägget någonsin typ. starkt jobbat!

du mår nog bra utan mig :D