onsdag 4 juli 2007

Lång resa

I måndags åkte jag till Danmark. Åkte sedan därifrån till Tyskland så att pappa kunde köpa sprit. Det var ju en rolig resa.. Eller nåt. Jo men det var helt okej, fick trots allt en parfym ^^ Touch of pink.

Igår på hemresan från Tyskland åkte vi förbi Halmstad. Pappa släppte av mig där. Där fick jag vänta i två timmar och sen kom Linus, Madde o Sara o dom ner :D det var riktigt kul att se Elfsborg, även om det blev som det blev, 3-0 till Halmstad ^^ Det var kul att träffa alla, speciellt Linus som jag inte kommer träffa nu på några dagar :( Det är lite tråkigt, han kommer förhoppningsvis ner till Varberg på måndag i alla fall :D

Ja just det, pappa, jag, madde o gustav ska ner till Vbg imorn :) Det ska bli roooligt! Haha. Hoppas att jag och Madde gör några nya bekantskaper där nere ;) haaaaaaaa-haaaaaaa.

Och nästa helg hoppas jag på att åka hem, då ska Sara kanske ha fest ju, men det ska det inte snackas för mycket om ;) haha!