söndag 1 juli 2007

Trevliga dagar

De senaste dagarna har jag umgåtts med Linus. Det har vart väldigt kul faktiskt ^^

Igår, lördag, lånade vi mammas bil tio i tio på kvällen och åkte till city. Vi köpte godis, för en gångs skull och sen åkte vi hem och försökte hitta något på TV:n att kolla på. Det blev slutligen Mozart nånting, haha. Men det var väl helt okej; jag är ju trots allt intresserad av sånt där. Hehe.

Sen idag fyllde min kusin Emma 18 år och vi åkte ut dit, så Linus fick träffa mammas släkt för första gången ^^ De var snälla mot honom. Min kusin Oskar på typ 4 år är jävligt rolig dessutom.

Jaaa... Imorgon ska jag gå upp klockan åtta för att åka till Tyskland. Det ska bli rätt intressant faktiskt, hoppas pappa köper nåt till mig ^^ haha. Seriöst, jag känner att jag måste prata med Madde snart. Hon ska ju med till Varberg som tur är :D Fatta hur tråkigt det hade blivit annars.

Hoppsa min iPod har laddat klart nu.