söndag 22 juli 2007

Shake and bake!

Jaadu, det har vart en händelserik helg om man säger så...

Fredags. Slutade jobba klockan nio och åkte direkt från jobbet till Madde, där Madde, Madde, Jennifer, Carro, Lisa och Jennifer var :D Det var så längesen man träffade Lisa, det var kul att se tösa igen ^^
Vi var hos Madde ett tag, sen åkte vi bussen till Fristad vid halv tolv om jag inte minns fel. Det var en hel del folk där, bland annat Linus jobbarkompis. Han gav mig en vinflaska bara för att jag är ihop med Linus, tack Linus :D haha. Men sen hände väl inget mer intressant, vi tog bussen hem halv fyra och jag trodde jag skulle dö.

Igår jobbade jag inte. Det var jävligt gött ^^ Istället kom min släkt hit, aldrig får man lugn och ro. Fick iaf lite presenter :) gött.
Senare på kvällen åkte jag till Madde och kollade lite på Elfsborg med alla tjejer där. Såg Linus ett antal gånger ^^ Sen så gick vi upp till Sara och förfestade. Sen drog vi ner till Trädgårn, både jag och Josse kom in :D ahahahahahhaa. Tyvärr mådde inte alla bra så alla var inte samlade :( men men. Sånt händer liksom..
Kvällen gick väldigt fort. Haha. Det var en kille som hängde efter mig hela kvällen. Snälla, man blev rädd. Jag prövade allt. Jag gick på toa, gömde mig bland folk, duckade, lade mig ner, men ändå kom han där. Vi blev av med honom när vi skulle åka hem dock, när vi skulle ta bussen så kubbade vi ifrån honom och när han gick på bussen lade jag mig ner i ett säte. Då gick han av. HA-HA.

Hejdå, nu har jag skrivit väldigt mkt onödigt här.