söndag 29 maj 2011

Himmel! En lugn och fin helg i hemstaden som faktiskt kan vara ganska trevlig när man bara umgås med dem som just är trevliga. Har mest spenderat tiden hemma, kollar mycket film med min bror och min mamma. Även fikat mycket, bland annat med pappa, Frida och Joakim. Fast inte samtidigt då naturligtvis. Känner verkligen att jag fått energi av att umgås med fina människor dessa dagar. Att man inte gick ut känns också som ett stort +, både för ekonomin och hälsan!

Andra roliga grejer:
- Min bror ska spela innan Veronica Maggio den 14e juli på Stora torget i Borås, ni vet på den där tävlingen som brukar vara innan artisterna. Detta ska garanterat skådas.
- Peace & Love-biljetterna var slutsålda så klart. DÄVEN! Eller hur fan det stavas!
- Snubben på Deli de Luca visste inte vad Spotify Premium var. Jag kunde inte hålla mig för skratt. Hoppas han inte tog illa upp.
- Har fått med mig massa Brämhults juice hem hit. Kom hit om ni vill dricka!
- Hade SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gärna velat vara på Summerburst nästa helg. Va fan köpte vi inte biljetter för :(

Inga kommentarer: