söndag 31 oktober 2010

Det är då fan att man ska ha städdag den dagen man är minst pepp på att städa! Men jag antar att det är bättre o ha städdagar än att hela lägenheten rötnar, man vet ju hur det hade blitt om man bott själv...

Vaknade nio i morse (eller 10 enligt den gamla tiden) och hade sovit typ 6 timmar. Det är ju lyckat det. Hade bestämt mig själv för att gå hem rätt tidigt och att det inte skulle få bli som förra helgen, alltså att man kommer hem fyra. Blev naturligtvis så igår ändå, hade glömt bort att krogarna här i Oslo stänger 3 (eller iaf den vi va på). Man är ju liksom van vid att krogarna stänger vid 2, från "Boråslivet".

Gårkvällen var mkt trevlig för övrigt, förfesten var kul. Mycket hyggligt folk måste jag säga. Sen drog vi til xlnt som det så vackert stavas. En av få klubbar i Oslo som har 18årsgräns. Att man ens sätter sin fot där inne när man har passerat 20 är ju fan helt sjukt, men jag antar att det blev en okej kväll där inne ändå. Man kunde ju iaf dansa till musiken och dom små artonåringarna störde en faktiskt inte så mkt. Bara nån enstaka gång. Och visst jag har inget emot dom naturligtvis eftersom jag själv inte är så mkt äldre men det kanske inte är helt logiskt att man vill ha en 18 åring när man är 20. Killar i den åldern är ju faktiskt jävligt omogna... Har jag fått för mig iaf, men vem vet, skulle gärna vilja se ett undantag.

Vilken jävla livshistoria detta blev då. Här sitter man och ser lite lätt retarded ut och sörjer städningen. Hoppas ni andra har det roligare än jag idag..

Inga kommentarer: