måndag 4 oktober 2010



Måndag igen! Känner att jag har börjat tänka väldigt positivt angående jobb nu för tiden, känns helt fantastiskt. Jag har annars aldrig vart känd för att vara direkt positiv men nu jäklar!

Det hela blir vad man gör det till och jag hade riktigt kul på jobbet idag. Blir tyvärr inget jobb på H&M i veckan, inte för någons del faktiskt (eller nästan iaf tydligen). Men då är det bara att ta chansen och vila och göra nåt bra av det hela, och INTE gå ner och köpa massa kläder på stan.

Melissa Horn var som jag tidigare sagt helt briljant igår. Hon sjöng precis lika bra live som hon gör på skivorna och det var jättemysig stämning. Både ledsamma och glada låtar. Som sagt, väldigt bra. Hon sjöng alla låtar som man ville höra, Långa nätter, Jag kan inte skilja på, Hur ska det gå, Vår sista dans och Falla fritt. Fytti asssssssss!

Inga kommentarer: