lördag 23 oktober 2010

Känns som om man fått lust att uppdatera lite igen, trots att jag vet att det inte är många som läser. Tappade lusten att yttra mig över huvud taget där ett tag men sen tänkte jag bara en sak: wtf.

Har haft några väldigt bra dagar här i Oslo, jobbet har vart helt okej, det rullar på helt enkelt. Fick lön den 18e och får en till lön på måndag, den från H&M. H&M har fan vart bra asså. Så man får vara väldigt tacksam.

Igår fyllde Maria år så det var lite fest. Det var faktiskt en väldigt trevlig kväll, träffa lite folk och så. Måste dock säga att jag saknade Tania här uppe, alltid kul när man är många liksom. Sen att man somnar klockan 4 på natten när man gick upp 6 dagen innan är väl inte fullt normalt men ändå, man får väl offra lite eller! Idag hade jag egentligen också velat gå ut men måste vila upp mig. Herrejesus asså.

Annars:
1. Frida är i Sverige.
2. Det kom in okända människor i lägenheten innan och jag o Madde beväpnade oss med knivar.
3. Ska till Sverige igen 5-7 november.
4. Allt känns positivt just nu.

Inga kommentarer: