torsdag 19 augusti 2010

Ointressanta tankar just nu:

1. Vem fan köper monsterhögtalare och spelar sönder ett helt hyreshus? Varför bor denna människa under mig och stör min nattsömn?
2. Hur fan kan man gilla Katy Perry eller hon tyskan Lena? Eller vad dom heter. Men ni vet vilka jag menar. Då kan man inte ha minsta skymt till musiksmak.
3. Ska man åka hem nästa helg?
4. Vad fan kommer ske i framtiden med jobb och så vidare? Känns rätt skrämmande att man inte vet ett skit om hur ens nästa vecka ser ut.
5. Om Gud finns (vilket han kanske gör med tanke på att vårt rum gick igenom inspektionen på Föreningen, vilket vi bad om med dom där kristna pojkarna) så förväntar jag mig en lösning på detta snarast.
6. I och för sig så tackade jag inte Gud för tjänsten han tydligen gjorde oss så det är säkert därför detta händer. Att saker ballar ur, skevar menar jag.
7. Nu förlorade jag tråden där ett tag men; vad fan gör Snoop Dog i en Katy Perry-låt?

Finns mycket relevanta frågor att ställa nu för tiden...

Inga kommentarer: