söndag 22 augusti 2010



Nu ska jag och Malin snart gå ut och så kallat ta en liten prat. Känns lite konstigt när man umgås skitmycket på vardagarna och sen inte träffas på två dagar. Patetiskt men skit samma.

Sen är det debatt mellan Schyman och Åkesson också, det ska vi kolla på. Är seriöst oroad för hur många vuxenpoäng man får av detta, men sen när brydde man sig.

Helgen har vart helt okej i övrigt. Igår gick jag en shoppingrunda på stan och hittade faktiskt någonting på H&m, vilket inte är speciellt vanligt. Kom hem med ett par skor och en tröja, nöjd! Köpte dock skor med halvhög klack, vilket jag bara för några dagar sedan talade illa om. Detta är inte likt mig, men man är ju sig inte lik nu för tiden i vilket fall så atteeh ja!

Idag har vi vart på Aker Brygge och druckit te, och så har vi städat och vart ute på promenad. Känner mig utvilad vilket behövs intför veckan..

Vi på Langes Gate känner för övrigt för att kolla på Sailor Moon. Nog normalt.

Inga kommentarer: