söndag 4 april 2010

Tillbaka i Oslo igen, men tiden i Borås var fan värd alltså. Sjukt värd faktiskt, och det får en bara att längta ännu mer tills nästa gång man "hälsar på".

Torsdagen var väl lite halft misslyckad på x&y eftersom vi drog så tidigt, annars bra förfest hos Fridas bror. Träffade dock min bror på bussen hem vilket gjorde kvällen bra som avslutning.


Fredagen var helt klart den bästa dagen, spelningen på Puls var sick. Det började dock jävligt fult, en av mina kromkapslar åkte ur väskan när jag skulle visa leg så dom trodde det var knark, HA-haa. Hur som helst var alla tre band grymma, och det är ett jävligt bra betyg med tanke på att jag inte ens lyssnar på sån musik egentligen. Madde tyckte också det var bra liksom. Nice kväll hur som helst, hade ju kanske vart en mer lyckad efterfest om man kommit in i lokalen men ja, vi var glada ändå. Både jag och Madde hade ont i nacken igår, undrar varför :(

Lördagen, påskafton var helt okej. Fick träffa Albin, en gammal vän, det var kul!


Så där har ni väl utläggningen. Nu väntar en vecka på ett nytt jobb, ska förhoppningsvis bli bra.


Inga kommentarer: