torsdag 22 april 2010

Den värsta dagen på jävligt länge får jag säga! Otroligt konstig har den vart, knappt nåt roligt har hänt över huvud taget. Blev chockad efter att min arbetskamrat helt plötsligt blev uppsagd, var i chocktillstånd resten av dagen efter det, den dåliga stämningen spred sig faaan. Så där sprack typ 3338 planer jag hade, eftersom jag hade planerat allt utefter att vi var tre stycken. Så nu jobbar man typ själv imorgon.

andra saker som är jävligt oroväckande:
1. har snart ingenstans att bo, eller rättare sagt måste flytta eller bo med två stycken okända. JÄVLIGT kul.
2. Vet inte om jag får lön den här månaden, har knappt 1000 kr och ska betala hyra snart vilket betyder att jag måste sälja av massa fonder. Fan
3. Har hemlängtan
4. Blä.

Var fan längesen jag skrev ett sånt här argt blogginlägg, fan jag kan inte mått bra på den tiden jag jämt skrev sånt här, heheh.

1 kommentar:

Lisa sa...

Allt dåligt för med sig ngt bra. Har jag hört :( Allt kommer lösa sig!