söndag 25 april 2010

Mitt 960e inlägg här, är det skrämmande eller är det bara jävligt hemskt? :/ Blir fan orolig alltså, så jävla mkt skit som skrivs här i, man har ju anledning att bli rädd.

Hur som helst, denna helgen har vart jävlgit lugn, det är bra. Palla gå ut och slösa pengar i det läget man befinner sig i. Har inte ens kännt mig sugen på att dricka, bra det, då behöver man inte ens överväga skiten.

Har lackat sönder hela morgonen för övrigt på grund av att internet inte fungerade, sen cpa datorn och sen började jag leta efter vårt hyreskontrakt och mitt depositionskvitto som var borta. Nu har ju iofs allt löst sig, bara inte hittat kontraktet, men det är väl ok då :( Vill lära vår kära hyresvärd en läxa dock!

Vettefan vad som hänt med mig alltså, har väl hamnat i klimakteriet eller ngt, är på SJUKT dåligt humör och bara fräser ur mig skit 24/7 nu för tiden. Stackars folk i min omgivning :( Vad fan sker?

Inga kommentarer: