tisdag 6 april 2010

Jag och Frida sitter och inspekterar massa lägenheter här. Finns ett antal alternativ. Ett annat boende vore fan jävligt värt nu! Hoppas fan det går i lås bara.. Jobbet gick ju bra idag, så en fast inkomst så småningom känns inte hur orelevant som helst faktiskt!

En bra dag helt enkelt i en tillvaro som inte är allt för ljus, men förhoppningsvis på bättringsvägen. Kan man ju hoppas på, om allt blir bra med det nya jobbet och allas situationer bara löser sig.

Idag är ju en jävligt speciell dag och jag önskar verkligen att jag var i Borås. Gustav fyller 18 och fan vad jag önskar att jag kunde firat det, men får göra det när jag är hemma istället! FYFAN :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Jag såg på ditt blogg att du hade en jätte söt studenklänning och ja undrar om det finns någon möjlighet om du skulle kunna sälja den till mig den va verkligen jätte fin du kan väl maila mig ett svar till nidoo_@hotmail.com du har en bild på den den 26 februari 2009

EMMI sa...

Hej!
Jag har letat överallt efter klänningen du hade på din student förra året.
Snälla maila mig omgående då jag måste beställa en annan klänning fort annars!
Jag betalar så mycket du vill ha, efter som nypriset var 400 men jag är villig att ge upp till 6-700 på direkten!
Anledningen är att jag är inte så lång, och denna klänningen vet jag kommer passa bra för att den är ganska kort i modellen! snälla!
Maila emmiwalter@live.se

Tack på förhand! Emmi :)

Emmi sa...

Det är denna klänningen jag menar, såg att du hade flera!

http://3.bp.blogspot.com/_xCsK2aQLcb0/SfhCUwi9daI/AAAAAAAAAZE/bhpQ7qfS8GA/s320/rare.bmp