söndag 29 november 2009

Igår var det sannerligen fest! Mycket folk kom, mycket trevligt folk dessutom. Kvällens höjdpunkter (?) var bland annat

- när frida spydde på golvet och jag fick torka
- när alla trodde att madde l började lipa för att ingen annan ville till stan
- när gustav och frida spydde i kors i toaletten
- när gustav lackade på diverse folk för ingenting *fuLL*
- när vi skulle sova och Martin höll på med "k gudN", "trutN", "tasT" och "godnatt DH"
- min sovplats som bestod av två soffkuddar på golvet
- diverse saker som inträffade under morgonkvisten som vi inte ska ta upp här.

Helt klart en lyckad fest med allt som en fest bör ha!
Vaknade vid 8 imorse efter typ 3 timmars sömn och städade huset. Det gick relativt fort men nu är jag jävligt trött, ska bli skönt att sova. Tror jag lägger mig tidigt faktiskt!

You say you’re down on your luck, hey baby it’s a long, long way up

Inga kommentarer: