onsdag 11 november 2009

En väldigt bra grupp har startats på facebook (trot eller ej) - "Tjuvlyssnat på Bäckäng". Väldigt rolig måste jag säga. Det får en att fundera på vissa roliga saker som sades där när man själv faktiskt gick där. Denna är ju en av favoriterna, och man gick i klass SP06L vet man ju faktiskt varför:
"Jag ska fixa så SP06L åker till Bryssel i tvåan eller trean, det är bara en tidsfråga. Jag kan inte lova någonting men det är 99.9% sannolikhet att vi åker" - Roger Olsson i Samhäll A 2006

Det blev ju nämligen aldrig nån resa eftersom vi var den enda årskullen som inte fick ngt bidrag från skolan, tack Bäckäng för att ni unnade oss såå mkt jämfört med alla andra! Heeeee.

Sen hade man ju massa roliga klasskamrater som bidrog med sitt också, det fanns en speciell men vi ska nog inte nämna namnet här.. Men jag antar att de flesta fattar ändå :) Och denne skrattade man oftast inte med, utan den skrattade man oftast åt.
Den översta bliden här förknippar jag väldigt mycket med Bäckäng, av någon anledning. Haha, det kallar jag fin association.
Annars har dagen vart bra, lite lunch med tösera och sedan filmkväll med samma människor. Och plötsligt ser framtiden ytterst ljus ut!

3 kommentarer:

Linn sa...

Ja det där känner vi igen du! haha

och vad fanns mer, var det inte nån som satt och skrev ner lite olika. Staffis hade väl några citat med väl höhö

Elin sa...

Ja just det! det var väl någon som satt och skrev ner saker han sa. Typ lisa lindström eller alex kanske det var... måste fråga dom ;)

Lisa sa...

haha ja va fan, jag tror jag skrev ner lite ja! undra vart jag har det blocket ^o)