lördag 1 augusti 2009

Imorgon ska jag bli spådd i kaffesump. Det ni! Det är det inte alla som blir på sina jobb sådär hux flux. Nu är jag nöjd.

För övrigt har jag jobbat idag, fin dag som började klockan 05.35 <3 Livets tidpunkt. Tror fan jag ska lägga mig snart också. Inte för att jag är trött men jag vill inte vara död imorgon, eftersom jag ska jobba den underbara tiden 7-21 då.

Så jäkla kul. Igår var vi hemma hos Fritten och åt mat o kollade film, vi kom så klart in på gamla minnen. Något som var jävligt roligt och som jag skrattar åt varje gång jag hör talas om det var klassresan i nian. Jag, Frida, Madde och Maria gick in i göteborgarnas stuga. En kille kom fram till Frida och frågade: är hon jude? Han syftade på mig. Frida förklarade att jag inte var jude. Då började han ragga på mig och gjorde det hela kvällen.

Fint<3

Inga kommentarer: