måndag 10 augusti 2009


Har jobbat idag och sen kollat film/tv med Madde Larsson. Det känns grymt fult att skriva ut Madde och Maddes efternamn men vad ska man göra? Det är ju viktiga grejer :(

Har flygbiljetterna till Turkiet nu. Detta är fan på riktigt. Och som jag och Madde båda förutspår - detta kommer inte sluta bra. Och båda vet vad det är vi menar, båda vet exakt vad som kommer hända.. men vi ska ju ändå försöka förhindra det :)

Jag gillar det skarpt.

Det jag inte gillar är däremot det där som hänt i Sparsör. Det är hemskt tragiskt. Det finns en Melissa Horn låt som är rätt passande och det är Kungsholmens hamn:
"Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt
Jag tänker: hur gick det till, hur bar dom sig åt?
Min lillebror går ut och vi vet aldrig vart han ska
Jag blir så rädd när jag tänker att det kunde vart han, eller jag."

Inga kommentarer: