onsdag 26 augusti 2009

Igår vare nice, både på Viskan med återträff med vissa från klassen, hos Madde med båda Maddarna och sedan i ridhuset. Jag red Kenny, vilket jag var jädrigt tveksam till i början, eftersom jag börjat rida i den nystartade hoppgruppen 20.10. Fyfan. Hur som helst gick det asbra och Sylvia verkade nöjd, vilket hon inte är speciellt ofta. Hon var nöjd med hela gruppen faktiskt, nice.

Idag tog jag mig i kragen och gick till högskolan. Heeeeeee. Jag gillar den inte. Jag fattar ingenting, kan ingenting, vill inte kunna nånting. Jag går fel hela tiden, bygnaden är röten. Eller där jag vart är den iaf det. Jag funderar på varför jag ens valde att läsa Tekniskt Basår, men som vanligt gjorde jag väl det för att det är "ett bra val när man ändå inte har nåt för sig och inte bara kan gå hemma". Jag är så jävla duktig. Och det är så jävla tråkigt. Jag vill bort!

Inga kommentarer: