söndag 9 augusti 2009

Alanya på natten. Om en vecka är vi på väg dit. Fatta niiiiice!

Låtar just nu, förresten: "Nålen i den vita hatten - 16 år senare", "Om nålen var här", "Nålen, någon?" "Jag vill inte vara nål", "När det blåser på nålen", "Hur jag fick dig att nåla mig", "Stoppa mig nålen", "Nålen och Evelyne", "Nålen återvänder ensam", "Det kanske kommer en nål" och "Pojken med nålen i handen".

Något som är mycket underhållande. Att byta ut diverse ord i kenttitlarna till "nålen". Detta uppåstod när "Nålens öga" kom ut. Jag och Frida hade väldigt roligt kan jag be om att få tala om och igår återupptog vi det här... Även några Håkanlåtar, tex "En vän med en nål" togs upp. <3 "Jag hatar att jag nålar dig och nålar dig så mycket att jag hatar mig".

Börjar gå överstyr nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

min lycka är fullkomlig efter detta inlägg!

frida sa...

ikväll kom jag på Nål non stop....