tisdag 2 december 2008

Tisdag

Åh, jag vill se Medium. Jag och Linus köpte den första säsongen igår. Det är faktiskt riktigt bra, fast det känns ju tråkigt att se utan Linus dock. Hm. Jag och han har numera även fina tröjor till salu. :D Gillar du Ben Sherman, så säg gärna till. Vi har mycket fint :)Kan vara bra om du är man också, det är pajktröjor. Hehe

Kul att jag inte uppdaterat denna skit på några dagar, jag har inte saknat den, bara lite. Det har inte hänt så mycket annars, idag red jag igen och det gick inte så bra, Tarzan agerade sur ödla idag till exempel. Fast jag gillar ju honom ändå och vi ska faktiskt tävla på söndag.
Jag har haft två körlektioner och dom har gått ganska bra. Jädrigt kiligt när man väl kör den där bilen, men jag börjar komma överens med läraren nu och tar inte hans fiiina kommentarer så allvarligt :P

Idag var det tacos på skolan, årets höjdpunkt <3
Gick bra på filosofi-inlämningen också :D NÖJD_flekka_90_cool

1 kommentar:

Anonym sa...

Testa tradera!;) Jag sålde en Ben Sherman zip-tröja där förra året. Fick 450 kr för den!