tisdag 30 december 2008

Skammen oavsett

Värd dag. Hehe. Red Tarzan på morgonen. Fyfan vilken underbar häst! Det gick skitbra, vi fick välja vad vi ville göra idag så vi valde att hoppa serier. Han var duktig, han blev väldigt pigg men stegrade inte så som han brukar göra ibland. Malin höjde till ca 110 cm, det hör ju inte till vanligheterna. Tarzan var sketaduktig, jag gillar verkligen honom. Vi i gruppen diskuterade Tarzan och kom fram till att om han vore människa, skulle han vara snygg, mörkhårig och lite sådär sur mot dom han inte gillar. Haahaa. Vi är töntar.

Det har inte hänt så mkt annars idag, jag har varit nere i stan och handlat lite grajjer som var nödvändiga. Typ smycken. Jag hjälpte mamma att välja ut läsglasögon. Det kunde behövas.

Peppen inför imorron existerar inte just nu. Jag vill se medium!!
Föresten tror jag något har hänt. Jag kan knappt varken skriva eller prata normalt längre :(

Inga kommentarer: