torsdag 4 december 2008

Studentmössor

Idag provade vi studentmössor, vilket var trevligt. Mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara. Min mössa kommer bli grym och så är det bara, mitt champagneglas också. Killarna som höll i provningen var charmiga, tror till och med att de lyckades charma Madde, och då är det illa :(

Vi hade bara två lektioner idag, och på rasten mellan dessa var jag och Madde i stan, fikade och kollade på kläder med mera. Köpte pärlor så jag ska göra ett armband. Hee.

Kul. Inte. Ska läsa feministbok snart igen. Intressant, men min hjärna tål inte sån ansträngning, man måste verkligen vara aktiv hela tiden när man läser den. Men det gör ingenting.

"Tydligen är vissa män inte såpass heterosexuella att de tänder på en naturlig, otränad, ofixad, naken kvinnokropp".

Inga kommentarer: