onsdag 3 december 2008

Ondskan i mina ögon

Idag hade vi Starta Eget lektion. Det var bara jag Madde och Jennifer där så det var trevligt, ondskan i min ögon trädde inte fram. Det brukar den tydligen göra, men det behövde den inte idag förstår ni. Vi köpte pärlor och kom igång riktigt bra idag för övrigt.

Snart ska jag läsa en feministbok. Jag ska jobba om feminism i filosofin. Ganska intressant. Alltså, jag håller verkligen med om att kvinnor ska ha lika lön som män och så vidare, men palla bli upprörd för att kvinnor avbildas med kjol på toalettdörrar :) Det finns väl en gräns. Men feminism i viss mån är rätt, mer än rätt.

Just nu känner jag bara en sak: palla projektarbetet. Så jävla rötet just nu att det inte finns.

Jag vill bara få sålt de där Ben Sherman skjortorna så vi kan tjäna in pengarna vi lade ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte för att jag brukar köpa sånt där men lägg ut bild på tröjorna så kanske jag köper några!